09 januari 2018

Man skall inte hänga ut personer på nätet...

...det är straffbart!
Men jag vill gärna delge denna konversationen...jag sitter ju mycket på kundsupport på firman och det kommer en del härliga mail ibland!
Detta kom igår:
"Hej Pölder, jag heter xxxxxx och är en elitsatsande längdåkare och undrar om ni vill sponsra mig?
Jag svarade igår:
Hej
det var ett kortfattat mail

Med vänlig hälsning

Kundsupport Pölder Sport
Tony Pölder
Hen svarade imorse:
Vad vill du att jag ska skriva mer då?

Jag svarade igen:
Spons mellan två parter är en affärsuppgörelse....det måste du förstå som nummer ett om du skall bli framgångsrik även utanför spåret...

Jag kan ju liksom inte lägga pengar på något som jag inte vet någonting om...om jag skall lägga pengar på dig så vill jag ju tjäna pengar tillbaka på dig...det är ingen välgörenhet man pysslar med...
så funkar all spons...
LKAB sponsrar ju inte tex Kalla för att vara snälla mot henne...de vill ju tjäna pengar på henne...synas i media osv...

Med vänlig hälsning

Kundsupport Pölder Sport
Tony Pölder

Fortsättning följer säkert :-)...ska bli spännande att invänta svaret

Inga kommentarer: