10 januari 2018

Suger åt oss...

Hej!
Jag har alltid pratat gott om er i alla sammanhang!
God kunskap, snabba leveranser, bra service osv.
Ändå har jag inte träffat er i butiken utan bara handlat via nätet än så länge!
I måndags öppnade jag min senaste beställning och då fattades en tub klister i mitt paket, jag blev mycket förvånad.
Jag mailade till er ca 17:30 om detta och fick svar direkt. När jag tömmer brevlådan mitt på dagen igår så låg min bortglömda klistertub där i ett kuvert.
Grym service igen!!
Exakt så behandlar man kunder! Klart det blir fel ibland men åtgärda problemet på enklast tänkbara sätt!
Många företag som säljer på nätet har mycket att lära av er!
Bra jobbat!
Jag kommer handla många fler gånger av er, förhoppningsvis i butiken nån gång också.
Och jag kommer med glädje berätta för alla hur grymma ni är!

Mvh/ Fredrik

Inga kommentarer: