28 maj 2018

PÖLDERKATALOGEN VINTER 1819

Sol och sommar och för mig betyder det att jag sjunker ner i min stol framför en dator + ett stort ark med planeringsrutor!
Nya Pölderkatalogen skall sättas...84 sidor med allt hett och nytt som kommer till vintern 18/19
Jobbet innan semestern är att slutföra alla inköp med vinterns leverantörer...få ett avslut på detta så man vet vilka som skall vara med i den nya Pölderkatalogen och HUR de skall vara med!
Det är en ynnest att fortsatt kunna skriva denna katalog...vi lever ju i förändringens tid för tillfället
Vad händer med levande butiker?
Vad händer med Webben?
Inte många som gör kataloger 2018!!!
PÖLDER SPORT GÖR KATALOGER 2018 :-)
Hur tänker ni kunder...handlar ni fortsatt i butik oxå eller ska ni köra fullt ut på webben :-)
Vi har bestämt oss att fortsätta vara BÄST PÅ DET VI gör!!!
KUNSKAP  KVALITET  SERVICE... tänka hårt dvs att vara KINGKONGKING på längdskidor, pjäxor, bindningar, stavar, rullskidor och valla!
Mer fokus på att alltid fixa bästa glidet och fästet för dig som kund...att du alltid ska få chans att känna ute i spåret... "satanigatan vilket jädra bra glid jag har trots att jag har superfäste på skidorna!
Att du skall kunna släppa din polare lite uppför om du är trött och sedan i ett vips glida ikapp han utför pga att du handlat skidorna av oss och inte hen som du nyss gled ikapp :-)
Snart får du katalogen i din brevlåda :-)...njaaa inte än men runt löning september :-)
Jag ska bara skriva den först :-)

Inga kommentarer: