28 december 2013

Reflekterar lite

Zlatan...han är som han är..."pudlarförsöker lite nu"
"en sport där rökande, överviktiga kan hävda sig"...Coltingcitat
"en promenad klädd i pikétröja"...Colting igen
"ett VM utan mig blir inget att kolla på"...finns bara en som kan säga detta
"Jag och Marcus (Vinnerborg, domaren) gillar inte varandra, det är ömsesidigt. Jag hade hoppats att han kunde vara konsekvent, men han vill inte vara det i sina bedömningar"...Jämtin förstås
"Domaren behöver glasögon, eller iaf linser"
Ett liv fyllt av smärtor, att träna 950 tim/år kallar jag inte sundhet
Kowalczyk..lite Zlatan men ändå inte
en Svan i Tour de ski
julaftonsförväntan i utsålt Kinnarp...1-7
Messi o Zlatan...kan bli sant
Baldacchi...läser nya nu fast i bilen via högtalarna till o från jobbet...
...det går sådär utanför Forserum...Telia är inte bra där liksom.
Utan laget vore jag ingenting
vinter-OS i Stockholm?...var det inte ett sommar-OS som var tänkt?
fritt fram för regnbågsfärger i Sotji
det är inte ok att "tårta folk"...inte ens partifolk
idag var det inte lika bra drag i butik från morgonen...sovmorgonslördag...det blev drag :-)
puck åt rätt håll ikväll för Hv o Brynäs...
Tour de ski i kris...färgen har falnat







Inga kommentarer: