13 oktober 2017

VÄTTERNRUNDAN 2018


Idag skickade jag ut mailet till alla som skall åka med oss
Har du inte fått mail så är du inte med och har INTE FÅTT KODEN för anmälan som vi har
Vill du åka med oss...hör av dig till mig på tony@polder.se
MAILET JAG SKICKADE UT

Hej alla

Här kommer nya excellistan med gruppen som startar kl 0458
Den kommer säkert att fyllas på….

Här kommer KODMAILET DÅ
Sista dag för anmälning är 27/10
Är det någon som hoppar av så är jag tacksam att ni meddelar mig det

Mailet då från Vätternrundan

Hej och välkomna med er förbokade grupp till Vätternrundan 2018!
Ni har tilldelats 40 platser med start kl. 04:58 med anmälningskod XXXXXXXXXXXXXX
From 7/9 och till 23/10 är anmälningslänken öppen för er.

Anmälan:
För att kunna anmäla dig till våra lopp måste du vara registrerad på Mina Sidor. Registreringen av personer utan svenskt personnummer kan ta upp till 2 arbetsdagar innan de blir registrerade på Mina sidor.

1. Logga in på Mina Sidor, gå till ”Anmälningar”, "Vätternrundan" och markera ”Gå med i grupp”

2. Ange anmälningskod (se ovan) för den gruppen du vill starta i. Ange antalet genomförda lopp och eventuellt företag/klubbnamn.

3. Kontrollera att gruppens starttid och namn är korrekt.

4. Välj Bekräfta. Anmälan genomförs och plats tilldelas. Gå till "Kassan" och betala din plats.
Har du en rabattkod fyller du i den på betalsidan i rutan uppe till höger. När du klickat på "Slutför beställning"
ändras summan.

5. Inom 5 helgfria vardagar från att du bekräftat din plats, måste anmälningsavgiften på 1 800 SEK vara betald.

I samband med betalningen kan du även passa på att teckna någon av Folksams motions- och tävlingsförsäkringar.
Startklar: en avbeställnings och olycksfallsförsäkring som gäller i alla svenska motions- och tävlings arrangemang under ett år för 155 SEK eller Startklar plus: där du även är olycksfallförsäkrad under träning inför arrangemangen för 275 SEK


När du loggar in på Mina Sidor och klickar på ”Anmälningar” och ”Gruppöversikt” kan du skriva in er anmälningskod så ser du vilka som anmält sig till gruppen.
Med er anmälan godkänner ni automatiskt att namn, hemort, startnummer, ålder, antal tidigare genomförda rundor, starttid och måltid publiceras på internet.


Med vänlig hälsning

Tony Pölder

Inga kommentarer: