16 juni 2019

8.47 på vättern...

...men jag var INTE med hem...suck
nu fick man se vad sina egna beslut tillsammans med gruppen betyder
"VI STANNAR INTE FÖR PUNKA"
herr PÖLDER fick givetvis punka i Gränna efter kullerstenspartiet
punkalagningen gick bra i del ett trodde jag....patron i...MEN...det blev en bubbla som jag inte såg....så när jag satt mig o rullade iväg efter typ 4 min så slog däcket mot ramen
ridå ner
av cykeln
ur med luften o trycka bort bubblan...puh att det inte blev punka igen
handpumpa sen = KUL
sen åkte jag till huskvarna med typ 4 bar i däcket =vingligt
fixade detta i kontrollen med Lennarts hjälp men jag var dryga tio minuter efter "min grupp"
mycket tänkande genom Jönköping
HUR KOMMA IKAPP
jag visste att vi skulle köra på 34 rull....så här gällde det att hitta en sub 8 grupp som gick i 37-42...
satt o väntade o väntade...
upplevde bara sub9....o det funkar ju inte att åka i 32-35 o komma ikapp....o man är ju helt chanslös ensam...att ligga i 40 knyck ensam runt HJO dödar nog den bäste så det var inget alternativ
det kom en 8:a grupp 1 mil innan Karlsborg...Höllviken...där satt man fint men problemet var att vi hade kontroll utanför karlsborg norra o valet att skita att åka in o fylla på fanns inte = då hade det varit ambulans från Hammarsundet...
var 10 min efter här...så jag hade åkt lika fort...men beslutet nu var att ge upp...jakten o ta mig hem...var trött o uppgiven
så...8.47 för vår grupp med alla med hem o herr Pölder på 9.06 var ok ändå...

Inga kommentarer: